Питання та відповіді

1Доставка і оплата

ДОСТАВКА ПО КИЄВУ.
Замовлення переміщення товару по Києву здійснюється за зручною для вас адресою. Доставка по Києву безкоштовна при замовленні на суму від 1500 грн. Вартість доставки замовлень до 1500грн. становить 35 грн.

ПЕРЕМІЩЕННЯ ТОВАРУ ПО УКРАЇНІ!
Переміщення обраного Вами товару здійснюється тільки в ті міста, де є наші магазини. Ми не переміщуємо великогабаритну і важку техніку (більше 10-ти кг), телевізори, вудки, спінінги, велосипеди, лижі, сноуборди. Переміщення вибраного товару з регіонів до Києва здійснюється тільки в магазини, в яких є пункт видачі замовлень.
Вартість доставки кожної одиниці по Україні: 75 грн. Вартість пересилання дзеркальних фотоапаратів становить 200 грн. 

2Як дізнатися стан товару?

Щоб дізнатися стан товару, потрібно зателефонувати в магазин, в якому він продається. Телефон магазину вказано на сторінці товару, з лівого боку від ціни.

3Де знаходиться товар?

Товар знаходиться в магазині мережі, адреса місцезнаходження товару вказана на сторінці товару, з лівого боку від ціни.

 

4Як переглянути фото товару?

Фото товару можна запросити у продавця магазину в якому продається товар. Для цього потрібно зателефонувати в магазин і попросити продавця надіслати вам фото через Viber чи інший зручний мессенджер. (Продавець надсилає фото на свій розсуд).

5Де забирати товар?

Адреса магазину, в якому можна забрати товар, вказана на сторінці товару, з лівого боку від ціни.

6Як замовити товар?

Товар доступний для замовлення на сайті, якщо на сторінці товару є кнопка «Сплатити онлайн» та/або «Замовити». Якщо таких кнопок на сторінці товару немає, товар не доступний для замовлення.

7Як замовити товар з позначкою «Самовивіз»?

Щоб купити товар з кнопкою «Самовивіз» потрібно приїхати в магазин і зробити покупку безпосередньо у вказаному магазині.

8Хочу замовити товар, але на сайті вказано «оплатити онлайн», «Резерв», «самовивіз». Що це означає, що робити?

Натискаючи "оплатити онлайн" - ви робите замовлення зі 100% передоплатою товару банківською картою. Якщо у товару зазначено «Резерв» - це означає, що товар зарезервований за іншим покупцем. Якщо у товару вказано "самовивіз" , ви можете купити його тільки в зазначеному магазині, переміщення цього товару не здійснюється.

9Як зв'язатися з продавцем?

Телефон магазину в якому продається товар вказано на сторінці товару, з лівого боку від ціни.

10Чи можна поставити товар у резерв на 2,3,4 ... днів?

Товар на резерв ставиться тільки до кінця робочого дня магазину у якому він продається.

11Хочу підібрати товар в певному місті, а видає пропозицію по всій Україні, як це зробити?

Щоб відфільтрувати товари по місту, потрібно з лівої частини сайту у розділі «детальний вибір» відкрити фільтр «Місто/Магазин» та обрати потрібне Вам місто, зазначивши його галочкою.

12Як оформити на сайті розстрочку, кредит?

Для того, щоб оформити кредит, Вам потрібно натиснути кнопку «Замовити», далі обрати спосіб замовлення «Купити в кредит», обрати спосіб доставки, далі ввести особисті дані в відповідні поля заявки на кредит та відіслати заявку. Термін до трьох місяців – це розстрочка, термін понад три місяці – це кредит. Час очікування відповіді на заявку орієнтовно складає 1 годину у робочий час.

13Яка техніка продається на сайті?

На нашому сайті продається як нова так і б/в техніка. На головній сторінці сайту з лівого боку – техніка б/в. З правого боку – нова техніка.

14Чи є знижки? Яку знижку я отримаю при замовленні товару?

Щоб дізнатися про актуальні знижки та акції, слідкуйте за нашими новинами у відділі сайту «Акції».

15Чи є гарантія на товар б/в?

Гарантія на товар надається за додаткову плату строком на 14 днів на розсуд продавця (в залежності від стану товару на момент продажу). Послуга «гарантійне обслуговування» продається тільки у деяких магазинах мережі, що зазначені у відповідному розділі сайту.

16З якого віку можна оформляти кредит на техніку?

З 18 років.

17Коли буде доставлено моє замовлення?

Орієнтовний термін доставки 3 - 5 днів.

18Як взяти напрокат електроінструменти?

Щоб оформити прокат на електроінструмент необхідно: на головній сторінці в розділі «Послуги» - «Техніка на прокат» вибрати необхідний інструмент/техніку, натиснути кнопку «Взяти в оренду», далі натиснути кнопку «Оформити замовлення» і внести у відповідні поля свої персональні дані. Вашу заявку отримає менеджер і найближчим часом зв'яжеться з Вами для уточнення деталей замовлення.

19Як купувати на сайті?

Додайте товар, що цікавить або товари в кошик. Оформіть замовлення. Менеджер передзвонить вам і уточнить стан і комплектацію товару, умови доставки і поставить товар на переміщення. Коли товар приїде, вам подзвонять і повідомлять як і де можна купити замовлені товари.

20Як дізнатися стан товару?

Стан і комплектацію товару можна дізнатися у продавця магазину, в якому знаходиться товар. Також стан і комплектацію Вам розповість менеджер після оформлення замовлення через корзину.

21Повернення та обмін товарів?

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ!

Звертаємо Вашу увагу на те, що наш магазин є комісійним і здійснює продаж товарів, що були у вжитку. Згідно нижче наведених норм законодавства України, магазин не бере на себе гарантійні зобов'язання і не робить заміну, ремонт або повернення проданого товару в разі наявності будь-яких недоліків. Будь ласка, перевіряйте справність товару до його покупки.

Товари, що були у вжитку, придбані у комісіонера, можуть бути повернуті назад тільки за згодою комісіонера.

(п. 5.5. Правил комісійної торгівлі непродовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків України від 13 березня 1995 року №37, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 березня 1995 року за №79 / 615)

Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

(ч. 2 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" від 12 травня 1991 р. № 1023-XII)

22Чи здійснюється продаж товарів на умовах передоплати?

Так. При покупці товару в інтернет-магазині ви можете оплатити його за допомогою картки через LiqPay: П24, Visa, MasterCard та інше. Компанія «Техноскарб» здійснює продаж товарів на умовах передоплати тільки при оплаті через сайт tehnoskarb.ua. Якщо Вам пропонують перерахувати гроші на картку, представившись співробітниками нашого інтернет магазину, то швидше за все, перед Вами шахраї.

23Як знайти найближче відділення?

У розділі "Наші відділення" виберіть ваше місто. На карті будуть відзначені відділення у Вашому місті.