Каталог техніки

Відгуки про магазин

Ви можете додати свій коментар про роботу інтернет-магазину «ТЕХНОСКАРБ»
Додати відгук

03-10-2018, Александр

Почему при оплате товара онлайн на бонусную карточку не начисляются бонусы?
Когда оформляеш заказ всегда пишет: При наличии бонусной карты, после оплаты этого заказа, Вы получите 1050.00 бонусов. (при оплате наличными), но сколько не делал заказы бонусы не начислялись

Вiдповiдь менеджера: Добрый день, Александр.
При оплате онлайн средства блокируются на карте сначала а не списываются, поэтому бонусы не начисляются при оформлении заказа. Бонусы начисляются при оплате онлайн при отправке товара. Если Вы получаете товар на нашем магазине, бонусы начисляются когда карта сканируется при покупке.

02-10-2018, Андрій

Не можу зайти в свій профіль . Пише ,що користувача не знайдено. Хоча раніше користувався і все було добре. Коли вводжу свій номер і пароль ,пише ваш номер не активний. Пароль пробував міняти , нічого не дає. Вирішіть цю ситуацію ,будь ласка ,якнайшвидше !

Вiдповiдь менеджера: Добрый день.
Если не получается войти, попробуйте нажать "восстановить пароль", в форме ввести номер телефона, получить СМС с паролем, при помощи номера телефона и пароля из СМС войти на сайт.

24-09-2018, Олександр

Искренняя благодарочка продавцам киевского магазина по пр-ту Мира, 2 Валентину Филонову и Роману Политицкому за внимание, профессионализм и клиентоориентированность.

Вiдповiдь менеджера: Спасибо, очень приятно.

16-08-2018, Андрей

Заказую постійно товар на техноскарбі. Не завжди приходить таке як хочу але хотів би сказати дякую менеджерам інтернет магазину. Завжди перезвонять розкажуть про товар! МОДОДЦІ ТАК ТРИМАТИ.

Вiдповiдь менеджера: Дякуємо за Ваш відгук.

11-08-2018, Володя

Замовляв тюнер Т2 у Лозовій
на вул.Перемоги.По вині працівника товар був відправлений на день пізніше.Безкоштовна доставка не була вказана.Змушені були виправоляти з менеджером. Номер декларації теж був неправильний. І накінець в товарі пульт приїхав без кришки хоч 2 рази дзвонив перепитував комплектаціюНавіщо тримати таких тупих прийомщиків тільки репктацію фірми опускають

Вiдповiдь менеджера: Доброго дня, Володимир.
Ми працюємо над покращенням якості обслуговування, та над підвищенням кваліфікації продавців.
Дякуємо за замовлення та Ваші зауваження.
Відгуки про магазин

Ви можете додати свій коментар про роботу інтернет-магазину «ТЕХНОСКАРБ»