Гарантійне обслуговування товарів

Ми відповідаємо за якість техніки з досвідом і готові бороти будь-які сумніви, тому пропонуємо гарантію від «Техноскарбу». Для вас послуга — це письмова впевненість у вживаних пристроях, яка має юридичну вагу.

Гарантійне обслуговування товарів в Техноскарб

Що таке гарантійне обслуговування від «Техноскарбу»?

Право на безоплатний ремонт. Якщо випадок гарантійний і пристрій насправді вийшов з ладу (його не топили, палили чи навмисне псували в інший спосіб) — «Техноскарб» полагодить.

Чи стосується гарантійна послуга всіх товарів мережі «Техноскарб»?

Послуга добровільна, платна і оформлюється окремо — для товарів, дорожчих за 500 гривень.

Скільки триває договір?

30 календарних днів.

Чи можливо оформити гарантію на сайті Tehnoskarb.ua?

Мова йде про наш власний сервіс, а не підтримку виробника, тому до продукта спочатку придивляється продавець, встановлює на корпусі офіційні пломби і укладає з покупцем окремий договір. Для цього обом сторонам потрібно бути присутніми у роздрібному магазині.

Скільки коштує гарантійна послуга ТЕХНОСКАРБ™?

10% від вартості товару: чим дешевший гаджет, тим менша буде доплата. Мінімум для гарантійного договору становитиме 50 гривень.

Чи можливо отримати новий товар замість зіпсованого?

Працюючи з вживаною технікою, складно знайти рівноцінну заміну для рідкісних моделей, тому пристрої ми лише ремонтуємо.

Скільки часу займає ремонт?

Від 7 днів. Інколи процес триває довше — наприклад, коли у постачальника немає необхідної деталі і замінити її нічим.

Як скористатися гарантією?

Що ще важливо знати про гарантійне обслуговування?

Немає сенсу замовчувати про пошкодження: якщо насправді смартфон топили або розкривали, сервісна служба «Техноскарбу» дізнається про це в процесі та в безкоштовному ремонті буде відмовлено.